به گزارش روز یکشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمد علی افشانی در نشست مشترک خود با سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با‌ اشاره به تعامل و همکاری خوب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با مجموعه مدیریت شهری افزود: برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع معارضات پروژه های شهری برنامه ریزی شده و امیدواریم تا شش ماه آینده، هزینه های مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها تامین شود تا شاهد به اتمام رسیدن بخشی از پروژه های شهری باشیم.

**شهرداری تهران پروژه های عمرانی را اولویت بندی کند
در این نشست همچنین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به شرایط کنونی شهرداری تهران بر اولویت بندی پروژه های در حال اجرا به منظور تکمیل آنها تاکید کرد.
سردارعبداللهی افزود: با توجه به میزان درآمد شهرداری، اولویت بندی پروژه ها به تعیین تکلیف وضعیت پروژه ها و اتمام آنها کمک می کند.
وی با اشاره به ضرورت همکاری شهرداری تهران با قرارگاه خاتم در راستای انجام پروژه های شهری اظهارداشت: شهروندان از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند با مدیریت جهادی، موانع و مشکلات پیش روی شهر را مرتفع کنند.
سردار عبداللهی با اشاره به وضعیت جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مدیران در رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: در انجام پروژه های شهری، رفع معارضین، پرداخت طلب پیمانکاران و رفع گرفتاری های اداری، امری مهم و ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا پروژه های شهری در دست اجرا را بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانیم اما از شهرداری تهران نیز انتظار داریم که به تعهدات خود عمل و برای تامین هزینه های پروژه ها اقدام کند.
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.