به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه با حضور احسان مظفری، معاون منابع انسانی دادگستری استان تهران و مسئولین شهرستانی آئین تکریم و معارفه مسئولان قضائی پیشوا برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم عادل رحمانی دادستان سابق به عنوان رئیس دادگستری و مرتضی طهماسبی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا معرفی و همچنین از زحمات حجت الاسلام شمس رئیس سابق دادگستری شهرستان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است که حسین عباسی فرماندار پیشوا د ر این مراسم بیان داشت: دستگاه قضائی با برپایی عدالت موجبات دوام و قوام جامعه را فراهم می‌کند و ملجا و پناهگاه مردم برای احقاق حقوقشان است.

وی اقامه قسط و عدالت یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: جایگاه دستگاه قضا بسیار مهم و اثرگذار است و امنیت مثال‌زدنی شهرستان پیشوا حاصل همراهی مردم و زحمات همه ارگان‌ها به ویژه دستگاه قضا و شورای تأمین است و بحمدالله همکاری بسیار خوبی بین همه مسئولان وجود دارد.

فرماندار پیشوا بیان داشت: به واسطه وجود مبارک امامزاده جعفر (ع) و مردم خوب این منطقه و با مودت، دوستی و پشتکار مسئولان، اتفاقات خوبی برای شهرستان پیشوا رقم خواهد خورد و از زحمات حجت الاسلام شمس در راستای بهبود و اعتلای عملکرد بخش قضائی شهرستان تشکر کرده و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.