به گزارش ایرنا ، غلامحسین اسماعیلی روز یکشنبه در آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: اگر به اندازه افزایش تعداد پرونده ها ، به تعداد قضات افزوده می شد، امروز به نقطه سال گذشته می رسیدیم که البته این امر نیز محقق نشده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران تعداد کارکنان حوزه قضایی استان تهران را 8 هزار نفر اعلام کرد که امسال به تعداد آن ها نیز افزوده نشده است.
وی همچنین اظهار داشت: امنیت در سایه تحقق عدالت شکل می گیرد، نعمتی که اگر به آن توجه جدی شود، توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی بی اثر می ماند.
اسماعیلی افزود: مردم ایران پرورش یافته مکتب ناب تشیع و منتظران منجی عالم بشریت هستند و چنین ملتی، بی عدالتی را بر نمی تابند و مقابل آن می ایستند.
اسماعیلی تصریح کرد: امروز نیز مردم ایران به درک صحیح از ناعدالتی موجود در جهان رسیده و در برابر تمامی تهدیدها و تحریم های اقتصادی و شبیخون فرهنگی استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
وی گفت: مقاومت در برابر تحریم ها و مشکلاتی که استکبار جهانی برای ایران ایجاد کرده هزینه هایی دارد که پذیرفتنی است ولی بی تدبیری و ناعدالتی قابل پذیرش نیست.
در این مراسم عادل رحمانی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب پیشوا معرفی و از زحمات احسان باغانی تقدیر به عمل آمد.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.