به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، «سید علی مفاخریان» توضیح داد: در این جلسه پیرامون عملکرد اتحادیه ها و اتاق اصناف گفت و گو شد.

وی با اشاره به همراهی اتاق اصناف با اتحادیه ها و مجموعه شرکت ساماندهی در انتقال صنوف مزاحم به خصوص صنف شیمیایی فروشان و اوراق کنندگان خودرو از شهر، اظهار داشت: در این جلسه اتاق اصناف متعهد شد تا در خصوص انتقال هر چه سریع تر صنوف از اتحادیه های مربوطه پی گیری های لازم را انجام دهد.  

مفاخریان ادامه داد: بررسی اخذ اجاره بهای کیوسک ها، رفع مشکلات حقوقی آن ها و بروز رسانی قراردادها، ارائه گواهی آموزشی به آموزش دیدگان، برگزاری نشست های هم اندیشی برای اجرای ضوابط و تمهیدات تخصصی مشاغل، رفع مشکلات فعالیت اتحادیه های صنفی در واحدهای مسکونی و اجرای مفاد تفاهم نامه در همه محورها با اولویت بندی و توسعه دفاتر اتحادیه و اصناف در سایر مناطق شهرداری نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاههای CNG و ساماندهی کیوسک های عرضه گل و مطبوعات سطح شهر تهران از جمله وظایف و ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.