به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع روز یکشنبه افزود: این طرح با مشارکت شرکت شهر سالم شهرداری تهران و با تمرکز بر تأمین سلامت تمامی همکارانی که به صورت مستقیم با شهروندان سر و کار دارند در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح غربالگری ویروس کرونا در راستای حفظ، صیانت و ارتقای سلامت کارکنان خدوم شرکت واحد اتوبوسرانی  تهران انجام شده است.  

ترفع تاکید کرد: اطمینان و مراقبت از سلامت کارکنان، جلوگیری از بیمار شدن آنها و قطع زنجیره بیماری و بیماریابی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه در طرح غربالگری کرونا تست‌های تب‌سنجی، سنجش اکسیژن، ویزیت پزشک و بررسی علائم بالینی کارکنان انجام شد، گفت:  به تشخیص پزشک از  برخی کارکنان شرکت واحد توسط تیم پزشکی شرکت شهر سالم آزمایش خون گرفته شد.  

ترفع افزود: با وجود اتخاذ و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، متأسفانه تاکنون ۴۰ نفر از همکاران ما که ۱۸ نفر از آنها را رانندگان تشکیل می‌دهند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری، آن دسته از  رانندگانی که مشکوک به این بیماری هستند شناسایی شوند تا هر چه زودتر مورد مداوا و درمان قرار بگیرند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۶۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ آزمایش از ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (۱۷ فروردین) تعداد ۲۴۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به ۵۸ هزار و ۲۲۶ مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: ۴۰۵۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir وضعیت خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.