به گزارش روز جمعه روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، «فریدون حیدری» اظهار داشت: این رزمایش با حضور شهرداری منطقه، سازمان آتش نشانی، سپاه ناحیه قدس، ستاد مدیریت بحران شهر تهران و شورایاری منطقه ۵ برگزار و تمامی معابر اصلی منطقه ضدعفونی شدند.
 
وی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری و وسعت دومین منطقه بزرگ تهران گفت: با توجه به اهمیت مبارزه با کرونا، ستاد مبارزه با کرونای منطقه ۵ بلافاصله تشکیل شد تا بتواند به صورت نظام مند و با بهره گیری از ظرفیت های مختلف منطقه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرداری تهران را اجرایی کند.

این مسئول عنوان کرد: پس از ایجاد این ستاد بلافاصله تمامی ساختمان ها و نقاط پرتردد و بوستان ها منطقه ضدعفونی شدند و علائم آموزش دهنده و هشدار دهنده در آنها نصب شد.

حیدری با بیان اینکه در این ستاد عملا توان شهرداری در کنار توان نیروهای مسلح قرارگرفت تا با پشتیبانی ایجاد شده شهرداری بتواند به بهترین شکل وظایف خود را اجرایی کند، گفت: علاوه بر تلاش شبانه روزی منطقه در نظافت، ضد عفونی اماکن و معابر پرتردد، نیروهای مردمی توسط شورایاری و سپاه ناحیه قدس در قالب این ستاد سازمان دهی شدند تا بتوانند بهترین اثربخشی را در مدیریت بحران کرونا داشته باشند.

شهردار منطقه ۵ همچنین افزود : کلینیک بیماری های حاد تنفسی در میدان صادقیه در مدت ۶ روز از همکاری ستاد مبارزه با کرونای منطقه ۵ با بیمارستان های مرتبط با درمان کرونا ایجاد شد .

وی همچنین از شهروندان بابت عدم حضور در بوستان ها و تفرجگاهها در روز ۱۳ فروردین ماه تشکر کرد و گفت: با همبستگی ملی ایجاد شده هرچه سریعتر شاهد کنترل این بیماری باشیم.

منطقه ۵ از بزرگترین مناطق شهر تهران بوده و به عنوان منطقه ای متراکم شناخته می شود از این روی طی این رزمایش تمامی معابر این منطقه با به کارگیری استعداد آتش نشانی، منطقه ۵ و سپاه و بسیج ضدعفونی می شود.

 به گفته وی، این رزمایش با  بکارگیری ۶ دستگاه مه پاش سنگین، ۲۰ دستگاه خودرو سبک، ۱۴ دستگاه پیک آپ مجهز به واترجت و ۳۰ دستگاه موتور سیکلت اجرایی شد.

منطقه ۵ تهران در غرب تهران واقع شده و صادقیه، از مهمترین محله آن است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.