مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی دیلم در اجرای این طرح گفت: حمایت و تقدیر از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت ، عیادت و روحیه دادن به بیماران با نام مبارک حضرت رضا(ع) از عمده اهداف طرح  است که همزمان در دیگر بیمارستان‌های استان بوشهر نیز  اجرا شد.

حجت الاسلام سیدغلامحسین موسوی افزود: در این ارتباط بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی شامل نمک، نبات، گلاب و عطر  به بیماران و پرسنل بیمارستان اهدا می‌شود.

وی اظهارداشت: همزمان با سالروز  ولادت حضرت امام سجاد(ع) کادر بیمارستان و بیماران شهرستان دیلم  ، ناهار مهمان سفره حضرت رضا (ع) شدند.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم هم با  تلاوت صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) خطاب به کادر درمان گفت: به همه شما این ایام را تبریک عرض کرده و از زحمات صادقانه تان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود:  در پناه امام رضا (ع) و عنایات خاصه حضرت،  سلامتی مدافعان سلامت حفظ تا از شرایط کنونی  به سلامتی عبور کنیم.

رضا کاویان پور مسئول شبکه جوانان رضوی و جشن های مردمی زیر سایه خورشید و مسوول برگزاری این طرح گفت: در این طرح تلاش کردیم از طریق متبرکی به  حرم مطهر رضوی حال و هوای معنوی به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ دیلم ببخشیم.

وی  بیان کرد: این اقدام موجب دلگرمی و شادی و تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی شده که با هماهنگی رئیس و مدیر داخلی بیمارستان علاوه بر بیماران، تمام کادر درمانی از غذای تبرکی حضرت رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.