سرهنگ علی سلیمانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس راهور شرق استان تهران در راستای اجرای دستورات ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا و دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تمامی ظرفیت‌های لجستیک و نیروی انسانی خود را از ساعات اولیه امروز در میادین، بلوارهای اصلی و معابر منتهی به تفرج‌گاه‌های شهرستان‌های شرق تهران به کار گرفت.

وی تصریح کرد: به منظور ممانعت از حضور مردم در شهرهای شرق استان تهران، طرح مسدود کردن مسیرهای ورودی شهرها و تفرجگاه‌ها با  همکاری ستاد مبارزه با کرونا شهرستان‌های شرق انجام و اجرای این طرح با همکاری بسیار مناسب مردم مواجه شد.

سلیمانی با تقدیر از همکاری مردم با عوامل پلیس راهور تصریح کرد: این طرح، یکی از موفق‌ترین پروژه‌های پلیس راهور بوده و ثابت کرد هر جا که همراهی مردم وجود داشته باشد، نتیجه مطلوب به دست می‌آید.

وی بدون اشاره به تعداد خودروهای توقیف و یا جریمه شده توسط پلیس راهور در شرق استان تهران گفت: البته تعداد معدودی از مردم با بی‌توجهی به قانون، سعی در حضور در تفرجگاه‌ها داشتند که با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، خودروی آنان توقیف شد و برای آنان برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: به منظور همراهی با مردم، پلیس راهور خودرو مسافران را توقیف نکرد بلکه شماره پلاک آن‌ها را در سامانه پلیس راهور ثبت کرد تا در شهر مقصد، خودرو آنان به مدت یک‌ماه توقیف شود.

وی اظهار کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا، تمامی مبادی ورودی استان تهران در شرق، توسط پلیس راهور تحت کنترل قرار گرفت و از خروج وسایل نقلیه‌ای که مالکین آنها در شرق استان تهران ساکن و یا مقیم استان هستند، به خارج از استان تهران جلوگیری شد و متقابلا از ورود وسایل نقلیه‌ای که مالکین آنها خارج از استان تهران سکونت داشته و یا مقیم دیگر استان‌های کشور هستند، به داخل استان جلوگیری شد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.