به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشفیات 550 هزار لیتر سوخت قاچاق در شش ماه نخست امسال، اظهارکرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد یافته است.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران میزن مراجعه مردم به کلانتری های شهرستانهای شرق استان تهران را 141 هزار مورد اعلام کرد و افزود: در این رابطه 10 هزار پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به امور مردم پیگیری شده است.
وی با اشاره به تلاش پلیس در کاهش میزان سرقت ها نیز گفت: با تلاش های صورت گرفته و فرهنگ سازی مناسب ، میزان سرقت منزل در شش ماهه نخست امسال 11 درصد ، سرقت حوزه اصناف 22 درصد و سرقت های مهم 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاسته شده است.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: حوزه فعالیت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران یک هزار و 500 کیلومتر جاده و حوزه ترافیک را شامل می شود و مهمترین گذرگاه های کشور از جمله محور قم – گرمسار ، هراز ، فیروزکوه در حوزه استحفاظی این فرماندهی قرار دارد و هر ماه بیش از 20 هزار تردد در این جاده ها انجام می شود.
ناظری گفت : با وجود آن که طی یک سال گذشته 24 هزار خودرو در این بخش از استان تهران شماره گذاری شده است، میزان تصادفات جاده ای 22 درصد، میزان جرح 7 درصد و میزان فوت در اثر حوادت رانندگی 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت ،امنیت برای مردم نامگذاری شده و نامگذاری هفته ناجا با این عنوان نشان دهنده اهمیت حضور مردم در استقرار امنیت پایدار است.
ناظری گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی بیش از 160 برنامه فرهنگی در هفت شهرستان تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردم یاری، روز هفدهم مهرماه عوامل انتظامی با حضور در مناطق مختلف شهرستان های شرق استان تهران، خدمات رایگان پزشکی ارائه می کنند.
خبرنگار: سید حسن میری** انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.