حسین کاغذلو روز دوشنبه در جریان بازدید از مرکز کنترل ورود و خروج خودروها به ورامین اظهار کرد: شهرستان ورامین به دلیل برخورداری از هزاران هکتار اراضی کشاورزی، جوی‌ها و انهار و محیط زیست بکر و دست‌نخورده، همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران است و همیشه مردم در این فضاها حضور یافته و به تفریح می‌پردازند.

وی افزود: مناطقی مانند خیابان درختی روستای خاوه، مزارع کلزا، خیابان درختی روستای احمدآباد و مزارع غلات همواره پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است ولی امروز زمان برای حضور مردم در بیرون از خانه مناسب نیست و برای قطع زنجیزه انسانی انتقال ویروس کرونا، همه باید در خانه بمانند.

وی تأکید کرد: در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین هیچ یک از تفرجگاه‌های بخش‌های مرکزی و جوادآباد ورامین پذیرای مردم نیست و با هماهنگی‌های به عمل آمده با بخشداری‌ها، دهیاران و نیروی انتظامی، اجازه توقف به خودروها در این مناطق داده نمی‌شود.

کاغذلو افزود: با خودروهایی که روز۱۲ و ۱۳ فروردین در حاشیه تفرجگاه‌ها، مزارع و انهار شهرستان توقف کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان ورامین گفت: علاوه بر تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش‌های مختلف ورامین، بر اساس دستورالعمل استانی، ورود و خروج خودروها در محور چرمشهر، کنترل می‌شود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: در ایستگاه کنترل ورود و خروج خودروها به ورامین، روزانه از تردد حدود ۶۰۰ خودرو با پلاک شهرستان که از محور قم گرمسار در حال تردد هستند، به داخل ورامین ممانعت به عمل می‌آید.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر، تعداد بهبود یافتگان به ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر و فوت شدگان به ۲ هزار و ۷۵۷ نفر می رسد.

از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و  ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و ۱۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.