به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در جلسه با اصناف با اشاره به دغدغه فروشگاه ها جهت تردد وسایل نقلیه حمل مواد غذایی با توجه به طرح ممنوعیت تردد اظهار داشت: در این جلسه دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصناف بررسی و مشکلات آن‌ها احصا شد.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای تردد وسایل نقلیه حمل مواد غذایی وجود ندارد و در این زمینه هماهنگی لازم با راهور و راهداری انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: خوشبختانه اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم تامین و به قدر کافی در انبارها ذخیره سازی شده از این رو هیچ نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم نیز برای حمل این اقلام اندیشیده شده است.

گودرزی در مورد فعالیت نکردن اصناف غیرضرور تاکید کرد: پمپ بنزین‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت ها، نانوایی‌ها، میادین میوه و تره بار و دیگر فروشگاه هایی که اقلام مورد نیاز مردم را تامین می‌کند دایر هستند و فعالیت آنها برای تامین نیازمندی‌های مردم انجام می‌شود اما اصناف غیرضروری به منظور جلوگیری از شیوع کرونا باید بسته باشند و نظارت نسبت به اجرای دستورالعمل‌های محدودیت فعالیت این قبیل اصناف انجام می شود.

تاکنون ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۶۴۰ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸ هزار و ۳۰۹ مورد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.