به گزارش خبرگزاری مهر، وان سرور یک گروه خلاق در راستای هدفمند سازی کسب و کارهای اینترنتی و زیر ساختی مناسب در بستر اینترنت است که راه را برای کلیه کاربران و علاقه مندان در این زمینه فراهم می‌سازد تا نیازهای خود در زمینه‌های مختلف را با وان سرور رفع کنند.

سرور مجازی چیست؟

به طور خلاصه می‌توان گفت منابع یک سرور فیزیکی شامل رم (Ram)، سی پی یو (Cpu)، دیسک و پهنای باند به چند سرور مجازی با استفاده از برنامه‌های مجازی ساز تقسیم و اختصاص داده می‌شود. عملکرد این سرورها کاملاً مشابه سرور اختصاصی بوده و از نظر هزینه نسبت به سرور اختصاصی بسیار با صرفه‌تر می‌باشند.

هر سرور مجازی کاملاً مستقل از سایر اکانت‌ها عمل می‌کند و به همین دلیل می‌تواند از سیستم عامل‌های متفاوت با نسخه‌های مختلف، منابع، نرم افزارها و سخت افزارهای اختصاصی خودش استفاده کند. آنچه که این سرویس را محبوب می‌کند ارائه ویژگی‌های سرور اختصاصی ولی با هزینه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

هنگامی که یک شرکت یا کسب‌وکار فعالیت خود را در این حوزه آغاز می‌کند مهمترین چالشی که پیش رو دارد انتخاب سرویس مناسب می‌باشد.

خرید سرور مجازی از وان سرور

از وان سرور ارائه کننده سرور مجازی از لوکیشن‌های اروپایی و آمریکایی با مجازی ساز Exsi (vmware) و مجازی ساز KVM (Virtualizor) می‌باشد.

از جمله سرور مجازی‌های وان سرور می‌توان به:

سرور مجازی آلمان ، سرور مجازی فرانسه ، سرور مجازی ارزان انگلیس ، سرور مجازی ارزان NVMe آلمان، سرور مجازی حرفه‌ای NVMe ، سرور مجازی آمریکا و سرور مجازی وارز هلند اشاره کرد.

شما با خرید VPS ، از مزایای سرویس‌های ما بهره مند شوید :

دسترسی به کنسول مدیریتی و نصب اتوماتیک برخی پلنها تنوع پلن و سخت افزارهای مختلف اختصاصی بودن منابع سرورها کانفیگ های تخصصی و رایگان فول وارز بودن بعضی از سرویس‌ها و …

سرور هلند جز سرورهای وارز بوده و با خرید سرور مجازی هلند می‌توانید کلیه فعالیت‌های کرک، تست نفوذ، کپی رایت و … را با خیالی آسوده انجام دهید. این سرورها مجهز به هارد پر سرعت SSD و همچنین کنترل پنل KVM می‌باشند که به راحتی می‌توانید سرور خود را مدیریت کنید.

همچنین سرور NVMe به دلیل کیفیت بالای هارد گزینه مناسبی برای هاستینگ و سرورهای دانلود می‌باشد.

سرور آلمان و سرور فرانسه نیز از کیفیت سخت افزاری و پورت قوی برخوردارند و مناسب کلیه فعالیت‌های مجاز می‌باشند. خرید سرور مجازی فرانسه و آلمان بهترین انتخاب برای شروع یک بیزینس است.

سرور آمریکا نیز گزینه‌ی مناسبی برای دور زدن تحریمات و استفاده‌های دیگر می‌باشد.

سرور ارزان انگلیس و سرور گرین جزء سرورهای اقتصادی است و با پنل مدیریت KVM ارائه می‌شوند شما با خرید سرور مجازی ارزان انگلیس و آلمانعلاوه بر تحویل آنی سرور از امکانات فوق العاده از قبیل نصب سیستم عامل، vnc و … بهره مند خواهید شد.

نتیجه‌گیری

هنگامی که شما تصمیم به حرکت و رشد در فضای مجازی می‌گیرید و نمی‌خواهید با گذشت زمان به عقب برگردید مهم است که یک میزبانی مناسب را برای کسب‌وکار خود در نظر بگیرید، با انتخاب و خرید سرور مجازی شما کنترل کامل بر سرویس خود خواهید داشت ضمن اینکه از سطح بسیار بالاتر امنیت، سرعت، کارآیی و انعطاف پذیری نسبت به میزبانی‌های اشتراکی برخوردار خواهید بود.

یک راز بزرگ درمورد ۹۰ درصد هاستینگ‌های ایرانی اورسل کردن بیش از حد است که باعث افت کیفیت سرورها می‌شود.

وان سرور با ارائه دسترسی‌های مختلف این امکان را به شما خواهد داد که تمامی منابع سرورتان را مدیریت و بررسی کنید و همچنین با ارائه گارانتی ۱۰۰% برگشت وجه ریسک خرید شما را به ۰ کاهش می‌دهد.

وان سرور ارائه‌دهنده سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست، دامنه، طراحی سایت، سئو، خدمات ارزی.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.