سردار رحیم نوعی اقدم در "مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش، جان باختگان مراسم تشییع پیکری وی و همچنین شهدای سانحه هواپیمای مسافربری"،  با حضور صنعتگران استان اظهار کرد: در پی شهادت سردار سلیمانی کنگره عظیم مردمی متشکل از تمام تفکرات و سلیقه‌ها و فرهنگ‌ها، مذاهب و زبان‌ها در دنیا به راه افتاد، این کنگره عظیم را هیچ قدرت، برنامه‌ریزی و تدبیری نمی‌توانست راه بیاندازد جز خداوند متعال؛ در حقیقت، قاسم سلیمانی قهرمان اخلاص و صداقتش شد.

وی با تاکید بر این‌که سردار سلیمانی دارای نبوغ فرماندهی والایی بود و او را "فرمانده سایه" می‌نامیدند، گفت: تدبیر و فرماندهی سردار سلیمانی در سوریه، پوزه آمریکا را به خاک مالید.

وی افزود: آمریکا تاکنون 78 جنگ در دنیا راه انداخته اما در هیچ جنگی به طور مستقیم نیروهای خود را وارد نکرده است و تنها یکبار در حلب، 40 نفر از رنجرهای خود را آورد که آنان نیز با پوشیدن لباس زنانه از مهلکه فرار کردند. 

به گزارش ایسنا، سردار نوعی اقدم با تاکید بر این‌که به لطف خدا داعش با رسوایی شکست خورد، افزود: زمانی که یکی از فرماندهان بزرگ داعشی که نام و آوازه‌ای برای خود داشت را محاصره کردیم، زبونانه با لباس جلف و آرایش زنانه در صدد فرار بود که وی را اسیر کردیم که بعدها تصویرش در فضای مجازی هم پخش شد.

وی در این خصوص افزود: برخی کارشناسان و تئوریسین‌ها معتقدند که آمریکا در مقابل سردار سلیمانی به بن رسیده بود و عاجز و ناتوان مانده بود و نمی‌دانست چه کند و چون نمی‌توانست در صحنه نبرد نزدیک وی شود، از این رو دست به چنین اقدام وقیحی زد.

وی تاکید کرد: قهرمانان یمنی، فلسطینی، لبنانی، سوری و عراقی جبهه مقاومت اسلامی به نوبت، عملیات‌هایی را در مکان و زمان لازم به خونخواهی سردار سلیمانی انجام خواهند داد که باعث اتمام حضور آمریکا در منطقه خواهد شد.


"مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش، جان باختگان مراسم تشییع پیکری وی و همچنین شهدای سانحه هواپیمای مسافربری" به همت صنعتگران و تجار آذربایجان شرقی در حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت برگزار شده و در این مراسم مبلغ هفت میلیارد ریال کمک مالی از سوی صاحبان صنایع و تجار جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری شد که درنتیجه آن ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازمی‌گردند.
انتهای پیام

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.