به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی کرمانشاه، نیازمندی های خدمات شهری در شهرک های اطراف با توجه به فصل سرما را شایان توجه دانست و افزود: مردم انتظار دارند خدمات شایسته صبر و نجابت آنها ارائه شود و چنین تصور نشود که مردم حواشی شهر فقط در دوران انتخابات دیده می شوند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود تحریکات اخیر آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها را برای پایمال کردن حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم به شکست دانست و تنها را احقاق حقوق ملت های مظلوم منطقه را مقاومت و حمایت و همبستگی ممالک اسلامی دانست.
ماموستا محمدی مردم را به هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان فراخواند و به آنان توصیه کرد هجمه های فرهنگی دشمن در فضای مجازی و رسانه های مغرض را نپذیرفته و بدانند دشمن صلاح امت اسلامی را در نظر نمی گیرد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها، دعا و مناجات را یکی از راه های ارتباط مستقیم بین بنده و معبود دانست که بدون هیچ واسطه ای بنده نیازمند طلب رفع نیاز از خدای بی نیاز می کند.
ماموستا محمدی با بیان آیات و احادیثی در موضوع دعا، به شرایط استجاب دعا و زمان های توصیه شده در اسلام اشاره کرد و افزود: خداوند در همه حال و در هر زمانی با آغوش باز پذیرای بندگانس است و خود فرموده بخوانید مرا تا استجابت کنم شما را.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه، دلسردی از دعا را ناپسند دانست و تاخیر در استجابه را ید قدرت و خواست پروردگار دانست و گفت: بی گمان هر آنچه که از خداوند بخواهیم اگر به صلاحمان باشد مستجاب می شود و اگر خداوند آن خواسته ها را مناسب زندگی ما نداند مستجاب نمی فرمایند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.