به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز جمعه در خطبه های نمازجمعه این هفته بروجرد بیان کرد: آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را فدا کردند تا اسلام زتده بماند.
وی افزود: تریبون و میزهایی که امروز در اختیار ما قرار گرفته حاصل خون شهدایی است که مخلصانه جان دادند تا اسلام باقی بماند و بتوانیم اسلام را به دنیا عرضه کنیم.
خطیب نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: سالروز عملیات مظلومانه هویزه که به شهادت دانشجویان منجر شد ناشی از خیانت بنی صدر بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد:امیرکبیر انسانی خدوم، شجاع، مدیری لایق و مدبر بود که به دلیل استقلال طلبی و شجاعتی که داشت دشمنان نگذاشتند زنده بماند.
وی ادامه داد: عملیات کربلای پنج جبران عملیات کربلای چهار بود و رزمندگان ما در این عملیات توانستند پیروزیهای بزرگی به دست آورند.
امام جمعه بروجرد حضور مردم را درهمایش سالروز 9 دی را بسیار چشمگیر عنوان کرد و افزود: مردم با بصیرت در این روز به خیابان ها امدند و هر سال با بصیرت نیز این روز را گرامی می دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: سخنان مقام رهبری در مورد حضور امریکا و تشکیل حکومت فلسطینیان در تل اویو در دل دین باوران امید ایجاد کرد.
وی اظهارداشت: این سخنان خواب را از چشم حکام اسراییل و امریکا گرفت.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: با پیروزی های بزرگی که ایران اسلامی به دست آورد آمریکا از سوریه و عراق عقب نشینی و فرار می کند.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.