به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: ساده زیستی و خدمت به مردم از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید الگوی مسوولان قرار گیرد .
وی همچنین با تبریک روز پزشک بیان کرد: با توجه به اینکه در وضعیت کنونی پرداخت هزینه درمان برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار شده است لذا پزشکان باید جهادی وارد عمل شوند و هزینه کمتری از بیماران دریافت کنند تا مشکلات بهداشت و درمان حل شود .
حجت الاسلام قریشی به دهه امامت هم اشاره کرد و گفت: اگر جریان غدیر خم نبود و پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی(ع) را جانشین بعد از خود معرفی نمی کرد دین ناقص می ماند.
وی تصریح کرد: باید با واقعه غدیر خم بیشتر آشنا شویم و آن را درک کنیم و نیز باید جشن عید غدیرخم را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم .
امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال 'حمایت از کالای ایرانی ' و با تاکید بر عدم استفاده از دفترها و لوازم التحریر با نمادها، نشانه‌ها و عکس های غیراسلامی و غربی افزود: خانواده ها لوازم التحریر تولید داخلی برای فرزندان خود خریداری کنند .
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.