حسین عباسی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مرکز که با همکاری فرماندار و سپاه پاسداران شهرستان ورامین در سالن‌های ورزشی داشگاه آزاد اسلامی برپا و تجهیز می‌شود، بیش از ۲۰۰ تخت بیمارستانی مستقر شده و قابلیت ارتقای تعداد تخت و امکانات تا ۴۰۰ مورد نیز وجود دارد.

وی اظهار کرد: در این مرکز نقاهتگاهی، به بیمارانی که پس از بهبودی از بیمارستان مرخص می‌شوند، خدمات تخصصی تا رفع کامل مشکل خدمات  تخصصی ارائه می‌شود.

عباسی گفت: 100 تختخواب این مرکز به آقایان و 100 تختخواب دیگر به خانم‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اظهار امیدواری از این که تخت‌های مرکز نقاهتگاهی با کاهش میزان ابتلای افراد به بیماری کرونا، مورد استفاده قرار نگیرد از مردم خواست تا به منظور تحقق اهداف مقابله با ویروس کرونا، با مسئولان همکاری کرده ودر خانه‌های خود باقی بمانند.

فرماندار پیشوا با تاکید بر لزوم تعطیلی واحدهای غیرضروری، از پلمب ده‌ها واحد صنفی متخلف که از قانون تمکین نکرده بودند خبر داد.

پیشوا با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران شامل ورامین ، پیشوا و قرچک بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمعیت داشته و از سه بیمارستان شهید مفتح و شهدای ۱۵ خرداد ورامین و شهید ستاری قرچک برخوردار است.
پیشوا از داشتن بیمارستان محروم است.

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.