حسن خانجانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هیچگونه مشکل امنیتی در زندان های این استان رخ نداده است افزود: تسهیل فرایند ارائه مرخصی به زندانیان یکی از عوامل اصلی پیشگیری از بروز هر گونه نارضایتی در داخل زندان ها بود.

وی افزود: با توجه به در نظر نگرفتن شرایط سختگیرانه تعداد زیادی از زندانیان توانستند از این مرخصی استفاده کنند و شماری هم به علت ناتوانی در تامین کفیل نتوانستند به مرخصی بروند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان ادامه داد: اعطای مرخصی به زندانیان پیش از صدور بخشنامه از سوی رییس قوه قضاییه به دادستان های شهرستان ها ابلاغ شده است و شمار زیادی هم اینک در مرخصی به سر می برند.

خانجانی اضافه کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط نهادهای مسوول با قوت و جدیت اجرایی شده و در صورت بی توجهی افراد با این طرح و درگیری با مجریان و ماموران، دستگاه قضایی با جدیت برخورد می کند.

وی گفت: دستورالعمل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط اصناف و رسانه ها به اطلاع عموم مردم رسیده است و همه باید نسبت به اجرای این طرح مسوولان را یاری دهند.

طبق اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا روز شنبه نهم فروردین، ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.