به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی ظهر شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ویروس کرونا در شهریار که با حضور خبرنگاران در فرمانداری برگزار شد به برخی از اقدامات و برنامه‌های شهرستان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: در قالب دو تفاهم نامه از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی از تکمیل نقاهتگاه جهت نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز خبر داد و افزود: نقاهت گاهی در اردوگاه فرهنگی هلال احمر شهرستان با ۱۰۰ تخت خواب آماده شده است و در آینده نزدیک ۵۰ تخت خواب نیز در اردوگاه شهید منتظری اماده سرویس دهی به بیماران نجات یافته در این نقاهت گاه‌ها است.

غلامی بیان داشت: تمامی امکانات مورد نیاز و مقدمات لازم برای پذیرش و استراحت بیمارانی که خودشان رضایت داشته باشند به منظور طی دوره نقاهت در آنجا مهیا می‌باشد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار به مسدود بودن تمامی ورودی و خروجی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ورودی و خروجی‌های استان تهران به تبع آن ورودی‌های اصلی و فرعی شهرهای شهرستان شهریار باید توسط شهرداران مسدود شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم از رفت و آمد در سطح شهرها پرهیز کنند مگر در مواقع ضروری، لذا از تردد شهروندان در روز طبیعت توسط پلیس و نیروی انتظامی جلوگیری خواهد شد و با متخلفین برخورد لازم صورت خواهد گرفت و از ورود غیر بومی‌ها به باغات و ویلاهای شهرستان به طور جدی جلوگیری خواهد شد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار همچنین با اشاره به اینکه با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و اتاق اصناف تقریباً ۷۰ درصد اصناف و فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهرستان تعطیل شده‌اند افزود: خوشبختانه بسیاری از کسبه به این دستورالعمل تمکین کرده و به سلامتی خود و شهروندان اهمیت داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.