به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبدالهی بعد از ظهر شنبه در بازدید از آماده سازی نقاهتگاه بیماران کرونایی که به همت مسئولین شهرستان ورامین در سالن دانشگاه آزاد ورامین - پیشوا و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران، کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از بسیجیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نقاتگاه با همکاری ۳ مجموعه سپاه و فرمانداری ورامین و سازمان اوقاف استان تهران اماده می‌شود که بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم وضعیت رو به بهبودی باشد و مجبور به استفاده از این نقاهتگاه نباشیم افزود: این مرکز برای احتمالاتی که داده می‌شود اماده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: این نقاهتگاه ۲۰۰ تخت خوابی واقع در شهرستان پیشوا به همت سازمان اوقاف استان تهران، فرمانداری پیشوا و سپاه شهرستان پیشوا و دیگر شهرستان‌های استان تهران در حال اماده سازی می‌باشد.

عبدالهی بیان داشت: سایر شهرستان‌ها نیز باید طبق پیش بینی‌ها و دستورالعمل‌ها مکانی را برای نقاهتگاه بیماران در نظر بگیرند و لازم به ذکر است که ۱۰۰ تخت این نقاهتگاه مربوط به خواهران و ۱۰۰ تخت دیگر مربوط به برادران خواهد بود..

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.