سرهنگ علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرری در خیابان فدائیان اسلام از کانون سمیه تا میدان اصلی عبدالعظیم(ع) اعلام شده و در این مسیرها تردد و پارک خودروها ممنوع خواهد بود.
وی تصریح کرد: همچنین تردد در خیابان فدائیان اسلام از ساعت 9 و 30 دقیقه امشب ( 21 بهمن ماه) ممنوع و تمامی مسیرهای منتهی به این خیابان تا شعاع 100 متر مسدود است.
محمدی با اشاره به اینکه تردد و یا توقف خودرو در مسیر راهپیمایی موجب بروز مشکل در مسیر می شود، افزود: شهروندان از مسیرهای موازی و جایگزین با خیابان فدائیان اسلام برای عبور و تردد خود استفاده کنند.
وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در راستای تسهیل تردد مسیر راهپیمایان، اظهار داشت: شهروندان، خودروهای خود را در مکان هایی خارج از تردد مسیر راهپیمایان پارک کنند.
رئیس پلیس راهور ری یادآور شد: راکبین موتورسیکلت از حرکت در مسیرهای راهپیمایی خودداری کرده و در صورتی که قصد شرکت در راهپیمایی را دارند در نزدیک‌ ترین محل مجاز پارک کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.