یوسف بهارلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: در دورانی که به دلیل جلوگیری از پیشرفت این بیماری در جامعه در شرایط قرنطینه به سر می بریم نباید اجازه دهیم تا در مسیر پیشرفت خللی ایجاد گردد.

وی ، رسیدن به مرزهای خلاقیت را اصلی ترین عنصر در شرایط حاضر دانست و افزود: تاریخ نشان داده است که محدودیت ها اگرچه شرایط سخت خود را به همراه دارد اما از سویی دیگر می تواند منجر به شکوفایی ایده های جدید و خلاقانه در انسان و به تبعِ آن  جامعه شود.
بهارلو با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در مسیر توسعه و پیشرفت  در هیچ شرایطی نباید متوقف گردد ، تصریح کرد :باید  با امید ، تفکر و اندیشیدن ، پردازش های ذهنی خود را در جهت تحول و نوآفرینی تقویت نماییم.
این مسئول با اشاره به اینکه ، در شرایط کنونی باید حداکثر استفاده از زمانِ قرار گرفته در اختیار مان  را ببریم، تاکید کرد: مطالعه، تحقیق و پژوهش در مسائلِ مرتبط کاری در این دوران می تواند بسیاری از خلاهایی که در شرایط عادی با کمبود وقت در آن مواجه بوده ایم جبران نماید.
بهارلو در پایان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تا شرایط پیش آمده رخوت و سستی در مسیر پیشرفت ما ایجاد کند ، خاطرنشان کرد : قطعا این دوران می تواند دریچه های دیگری از فعالیت های ذهنی ما را فعال و بستری در ایجاد خلاقیت های نوین شود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

 تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد  ۲۳۷۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.