به گزارش روز شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، ساخت کلیپ ها و فیلم های آموزشی ورزشی و انتشار آن در فضای مجازی در شرایطی که باشگاه ها و مجموعه های ورزشی در شرایط خاص کنونی جامعه - به دلیل شیوع ویروس کرونا - تعطیل شده اند، راهکاری است که سازمان ورزش شهرداری تهران و اداره های ورزش مناطق، به مدد آن سعی دارند تا شعار "ورزش؛ همه جا، برای همه" را تحقق بخشیده و یادآور شوند که ورزش؛ هرگز تعطیل نمی شود.

معاونت های ورزش مردان، زنان و اداره تفریحات سازمان با انتشار گزارشی میزان بازدیدهای روزانه شهروندان از این برنامه ها را ارائه داده اند.

براساس این گزارش، در بخش بانوان، با تشکیل ۶۰۹گروه در فضای مجازی که به همت اداره های ورزش مناطق ۲۲ گانه انجام پذیرفته، در مجموع بیش از نیم میلیون نفر از این تولیدات اموزشی در فضای مجازی بازدید کرده اندو در این میان، مناطق ۱۶، پنج و ۱۲ به ترتیب بالاترین میزان بازدیدها با آمار۶۵ هزار و ۶۴۰ نفر، ۵۵ هزار و ۲۵۱ نفر و ۵۲ هزار و ۶۸۴ نفر را به خود اختصاص داده اند.

در بخش معاونت مردان و اداره تفریحات سازمان نیز آماربازدید  ۳۰۹ هزار و ۳۸۱ نفری شهروندان در مناطق ۲۲ گانه شهرداری را نشان می دهد و در این بخش بالاترین میزان بازدید به شهروندان منطقه ۵ با تعداد ۱۵۲ هزار و ۳۰۵ نفر اختصاص یافته و مناطق  ۱۴ و ۲۰ به ترتیب آمار ۲۵ هزار نفر و ۱۵ هزارو۶۰۰  نفری را گزارش کرده اند. 

 تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد  ۲۳۷۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.