امیر محسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این تغییر پس از کنترل بیماری کرونا در سطح اماکن ورزشی شهرداری اعمال خواهد شد، افزود: از سال ۹۶ هیچ گونه افزایش نرخ تعرفه برای اماکن ورزشی این نهاد وجود نداشت که طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران این افزایش نرخ تعرفه انجام شد.

وی با بیان اینکه استفاده از مجموعه های ورزشی نسبت به ارائه خدمات برای شهروندان بسیار ارزان است، خاطرنشان کرد: این افزایش تعرفه پس از مهار بیماری کرونا و بازگشایی مجدد مجموعه های اعمال خواهد شد.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته ۳میلیون نفر (۱۸میلیون نفر سانس) از مجموعه های ورزشی این نهاد بهره مند شدند، اظهار داشت: این میزان علاقه مند توانستندبه صورت روزانه و یا هفتگی از مجموعه های آبی و چند منظوره بهره مند شوند.

محسنی همچنین با اشاره به اینکه رسالت مهم سازمان ورزش شهرداری توجه به بعد ورزش همگانی است، گفت: پس از مهار بیماری کرونا نیز جشنوراه های تفریحی و ورزشی مردان و زنان را در قالب طرح «ورزش از نو» انجام داده تا بتوان نشاط و شادابی را برای خانواده ها به ارمغان آوریم.

به گفته وی یکی از اولویت های مهم این نهاد توجه به ورزش زنان بوده و با نظر معاونت سازمان در صدد هستیم تا برای رفاه حال آنها برنامه های متنوعی را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری با بیان اینکه سرانه ورزشی این نهاد حدود یک متر مربع برای هر شهروند است، یادآور شد: این میزان سرانه ورزشی شامل ۲۰۰ مجموعه ورزشی آبی و چند منظوره بوده که در نظر داریم تا با واگذاری سایر مجموعه ورزشی شهرداری مناطق این میزان را ارتقا دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.