به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،  سرهنگ سعید راستی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری ماسک فیلتردار در کارگاه تولیدی در حوالی خانی آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که دو تن با همکاری یکدیگر در کارگاه تولیدی شان مقادیری ماسک یک بار مصرف جمع آوری و دپو کرده اند، توضیح داد: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی کارگاه، با هماهنگی مقام قضائی دوم فروردین ماه، به کارگاه تولیدی اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری هر دو محتکر در بازرسی از این کارگاه تولیدی، ۴۵ هزار و ۴۰۰ ماسک یکبار مصرف کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

کشف یک هزار ماسک فیلتردار N۹۵

همچنین رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت از کشف یک هزار ماسک فیلتردار N۹۵ احتکار شده در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ حاجی احمد میرزایی  گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیری ماسک فیلتردار و مورد نیاز این روزهای بیماران و کادر پزشکی و پرستاری، در حوالی خیابان ستارخان، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت اخلاقی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر و شناسایی مخفیگاه فرد محتکر، با هماهنگی مقام قضائی دوم فروردین ماه به نشانی اعلامی اعزام شدند و موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک هزار ماسک فیلتردار N۹۵ احتکار شده کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی پایتخت با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

وی  با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم، خواست: در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.