به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از کشف ۱۸۰ هزار انواع ماسک احتکار شده از پارکینگ خانه ای در مرکز پایتخت خبر داد.

سرهنگ هادی زمانیان افزود: با توجه به حساسیت شیوع بیماری کرونا ویروس و احتمال احتکار کردن ماسک ها و وسایل بهداشتی توسط تعدادی افراد سودجو، مراقبت های ویژه پلیسی افزایش یافت.

وی بیان داشت: ماموران با تحقیقات انجام شده مطلع شدند مرد جوانی که در توزیع اقلام پزشکی فعالیت دارد مقادیر زیادی انواع ماسک در پارکینگ خانه اش جمع آوری کرده و در قصد دارد آنها را در فرصت دیگری به بازار مصرف عرضه کند.

کلانتر محله هفت چنار ادامه داد: با تایید صحت گزارش دریافتی و انعکاس آن به مرجع قضائی، دستور دستگیری متهم اخذ و ماموران موفق شدند ضمن دستگیری مرد جوان ۱۸۰ هزار انواع ماسک فیلتردار و ساده از پارکینگ ساختمان وی کشف کنند.

وی تصریح کرد: ارزش این اموال کشف شده ۲۰ میلیارد ریال گزارش شده است و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

انبار ۱۳ هزار ماسک در نواب لو رفت

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از ۱۳ هزار عدد ماسک احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در انباری در حوالی بزرگراه نواب صفوی، خبر داد.

 سرهنگ صادق  قره باقری اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت پس از اطلاع از دپو و احتکار مقدار زیادی ماسک در انبار یکی از مجتمع های تجاری در حوالی بزرگراه نواب صفوی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  ماموران پس از شناسایی انبار مورد نظر با مقام قضائی روز گذشته یازدهم اسفندماه از انبار موصوف بازدید کردند، گفت:  در بازرسی از انبار  بیش از ۱۳ هزار و ۷۴۰عدد ماسک احتکار شده کشف شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه انبار واحد صنفی مذکور پلمب و مالک انباری دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار  دادسرا قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.