به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر افزود: روز یکشنبه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیرقانونی زن جوانی به عنوان پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مطب متهم را که در یک مجتمع پزشکی بود شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

مرادی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوان، خود را پزشک و جراح زیبایی معرفی کرده است، گفت: متهم با جعل سربرگ معاونت درمان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیماران را ویزیت و حتی برخی از جراحی‌های زیبایی را انجام داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی بیمار برای درمان در مطب این پزشک قلابی حضور دارند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت گفت: با هماهنگی قضائی این پزشک قلابی دستگیر و برای ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاونت انتقال داده شد .

وی افزود: با دستور قضائی مطب این دکتر قلابی نیز پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون سه نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند گفت: شهروندان در صورت مشاهده وکسب هرگونه اخبار پیرامون فعالیت غیر مجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.