به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ یعقوبعلی رجبیان اظهار داشت: روز گذشته گزارشی مبنی بر اینکه مالک انباری در حوالی خیابان خاوران مقادیر زیادی اقلام بهداشتی جمع آوری کرده است و با قیمت های غیر واقعی به بازار مصرف توزیع می کند، تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که این خبر صحت دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، این انبار فاقد مجوز نگهداری اقلام بهداشتی است، گفت: دستور بازداشت متهم و بررسی داخل انبار از مرجع قضائی اخذ شد و تیمی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی، به انبار مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از این محل ۷۰۰ هزار دستکش لایتکس و مقادیری لوازم و ادوات برای ساخت و تولید مواد ضد عفونی کشف کنند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مالک انبار دستگیر شد، اعلام کرد: انباری مذکور با دستور قضائی پلمب و متهم روانه دادسرا شد.

کشف ۱۰ میلیاردی دستکش و ژل ضد عفونی کننده در منطقه نواب

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از کشف یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و یک هزار و ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده احتکار شده در ۴ انبار در محدوده اتوبان نواب به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.  

 سرهنگ چنگیز ایدون در این باره اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد فردی با همکاری همدستانش در چهار انباری در محدوده اتوبان نواب مقدار فراوانی ژل های ضد عفونی کننده و دستکش های یک بار مصرف و ... دپو و جمع آوری کرده است.

کلانتر محله نواب با اشاره به اینکه مالک این انباری ها شناسایی شد، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده اعزام و در مجموع یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و یک هزار و۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبارها وجود داشت به دست آوردند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.