به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه ها و قلیان سرا ها با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شده است،گفت: متأسفانه  روز گذشته در ادامه برخورد با واحدهای صنفی متخلف، از عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان دوقهوه خانه متخلف در محدوده هفت حوض و جنت آباد، مطلع شدیم.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، بیستم اسفندماه تیم هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این دو واحد صنفی مراجعه و هر دو قهوه خانه پلمب شده و متصدیان متخلف این واحدها نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی  شده و براساس قانون واحد صنفی آنها پلمب می شود.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹ هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و ۲۹۵۹ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.