مدیرعامل این سازمان مردم نهاد روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا توضیح داد: با ورود ویروس کرونا به ایران بنا بر احساس ضرورت برای ورود به مساله فوراً جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره و هیات مشورتی تشکل تشکیل شد.

امیر کربلایی افزود: پس از تصمیم گیری هایی که با حضور نمایندگان مرکز بهداشت لواسان، جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیج و داوطلب مردمی در خصوص ضدعفونی معابر و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز اتخاذ شد، جلسه هماهنگی با بخشداری نیز برگزار گردید تا از اقدامات اجرائی نادرست و موازی کاری ستاد مردمی و مسئولان متولی جلوگیری شود.

کربلایی تصریح کرد: نهایتاً فعالیت ستاد مردمی مبارزه با کرونا در لواسان از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته به صورت منسجم و برنامه ریزی شده با نظارت شبکه بهداشت و درمان در زمینه تهیه مواد و اجرای عملیات ضدعفونی معابر شهری، تولید و توزیع ماسک برای شهروندان، مشارکت در طرح غربالگری کرونا در گردنه قوچک (مسیر دسترسی به لواسانات و رودبار قصران) و همکاری و همراهی نیروهای هلال احمر، مرکز بهداشت و ... آغاز شد.
ترافیک گردنه قوچک در ۴ فروردین ۹۹
به گزارش خبرنگار ایرنا، غربالگری کرونا در محدوده زردبند (انتهای گردنه قوچک) با ۴ دستگاه تب سنج به صورت دو باند مجزا، همه روزه از صبح تا عصر در حال انجام است؛ علیرغم تقاضای مسئولان از شهروندان برای خودداری از مسافرت های غیرضروری و تذکری که ابتدای این گردنه مبنی بر ترافیک شدید به مسافران گوشزد می شود همچنان شاهد تردد چشمگیر خودروها از این محور هستیم که عمدتاً گردشگرانی هستند که برای تفریح و بهره بری از آب و هوای مناسب و اتراق در حاشیه رودخانه جاجرود به لواسانات و رودبار قصران سفر می کنند. ترافیک های بی مورد این اواخر نارضایتی اهالی منطقه که برای امور ضروری به تهران رفت و آمد می کنند را نیز به همراه داشته است.

گردشگران ۴ فروردین ۹۹ در حاشیه رودخانه جاجرود در فشم
کربلایی همچنین اعلام کرد: تاکنون ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک توسط نیروهای داوطلب و بسیج تولید و توزیع شده است و تا پایان کار این تعداد به ۱۰ هزار عدد خوهد رسید.

بر اساس این گزارش، تشکل مردمی لواسان با محوریت فعالیت در امور اجتماعی در فروردین ماه ۱۳۹۷ به ثبت رسیده است.
لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت با جمعیتی افزون بر ۱۸ هزار نفر واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.