محمدحسین نصرتی روز پنجشنبه گفت: در پایگاه بسیج این روستا با همت موکب جواد الائمه با مواد اولیه‌ای که از سوی خیرین تامین می‌شود، بانوان مزرعه امامی به صورت رایگان روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ماسک برای مصرف مردم شهرستان تولید می‌کنند

وی تصریح کرد: این کارگاه توسط خیرین به تولید ماسک رایگان برای مردم نایین اختصاص داد .

 فرماندار نایین همچنین گفت: نظارت بر ورودی‌های شهرستان را بطور جدی پیگیر هستیم و غربالگری مسافران و رهگذران در تمام ورودی ها در حال انجام است.

نصرتی با اعلام‌اینکه از پنجم اسفند، ستاد شهرستانی مدیریت و کنترل بیماری کرونا در نایین تشکیل شده و تا به امروز ۵۰ مصوبه داشته است، گفت: طرح غربالگری در ورودی‌های شهر نایین در این ستاد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا  تصویب شد.
نصرتی افزود: بر اساس این مصوبه، تیم‌های غربالگری با همکاری بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان، ورودی های شهر را کنترل و افراد مشکوک به کرونا را به مراکز درمانی هدایت می‌کنند.

فرماندار نایین، ضدعفونی و گندزدایی مستمر معابر و اماکن عمومی را از دیگر اقدامات این ستاد دانست و از شهروندان خواست میزان مراجعه خود به اماکن عمومی را به حداقل برسانند و برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ۲ هفته آینده را در منزل بمانند.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.