فرماندار مشگین‌شهر گفت: این واحد تولیدی در شهر رضی دایر شده و قادر است روزانه ۲۰ هزار عدد انوا ع ماسک و لباس یک‌بار مصرف بیمارستانی تولید کند.

اکبر صمدی اظهارداشت: این واحد توسط بخش خصوصی دایر شده و نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین نیاز مراکز درمانی استان و شهروندان به این ۲ محصول خواهد داشت.

وی افزود: بدنبال کمبود ماسک در این شهرستان اخیرا با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشگین‌شهر، شبکه بهداشت و درمان و مدیریت صمت هفت کارگاه دیگر تولید پوشاک و خیاطی به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است.

 صمدی گفت: این کارگاه‌ها توان تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار عدد انواع ماسک را دارند که در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بهداشتی به شهروندان عرضه می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیریت بهداشت و سلامت شهرستان از تعامل خوب سایر دستگاه‌ها و ادارات دولتی با شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر قدردانی کرد.

صمدی گفت: آمار رو به رشد بیماران کرونایی در این شهرستان بسیار نگران‌کننده می‌باشد،طوری‌که هم‌اکنون ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان بستری شده و تاکنون چهار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا بخش‌های داخلی و اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) نیز تخلیه شده و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ،مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست حتما در خانه بمانند.

صمدی اضافه کرد: بر اساس مصوبه امروز شورای مشترک و در ادامه اجرای طرح تعطیلی بازار روز دوشنبه ۱۹ اسفند نیز تمامی مراکز تجاری و پاساژهای شهر به حالت تعطیل درآمده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.