فرماندار مشگین‌شهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه‌ها ظرفیت تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار عدد انواع ماسک دارند که پس از ضدعفونی در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بهداشتی به شهروندان عرضه خواهد شد.

اکبر صمدی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مدیریت بهداشت و سلامت شهرستان از تعامل خوب سایر دستگاه‌ها و ادارات دولتی با شبکه بهداشت و درمان مشگین‌شهر قدردانی کرد.

او گفت: آمار روبه رشد بیماران کرونایی در این شهرستان نگران کننده می باشد وبایستی شهروندان حتما نکات بهداشتی را بدقت رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر به لحاظ پر شدن ظرفیت بخش اختصاصی کرونا اخیرا بخش‌های داخلی و اطفال بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تخلیه شده و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با ادامه روند فعلی در روزهای آینده استفاده از ظرفیت هتل‌ها ، مدارس و سالن‌های ورزشی برای بستری کردن بیماران کرونایی دور از انتظار نیست، از شهروندان خواست حتما در خانه بمانند.

صمدی اضافه‌کرد: بر اساس مصوبه امروز شورای مشترک و در ادامه اجرای طرح تعطیلی بازار روز دوشنبه ۱۹ اسفند نیز تمامی مراکز تجاری و پاساژهای شهر به حالت تعطیل در می‌آید و ادارات همچنان موظف به استفاده از ۱۰ درصد نیروی کار خود هستند.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.