به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بخشی از اقدامات ستاد مردمی مبارزه با کرونا ورامین اظهار داشت: با توجه به لزوم مشارکت مردمی در جهت مبارزه با ویروس کرونا لازم دیده شد، همانند دوران دفاع مقدس ستاد مردمی به کمک بهداشت و درمان بیاید.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و درمانی افزود: باید همه عناصر تأثیرگذار در این جنگ تمام عیار با این ویروس خطرناک با تمام ظرفیت به میدان بیایند.

محمودی گفت: اعلام حساب جهت جمع آوری وجوه اهدایی مردم، ایجاد هماهنگی بین مجموعه‌های مختلف جهت تأمین نیازهای درمانی، هماهنگی گروه روحانیون جهادی برای انجام امور شرعی اموات، همکاری با گروه‌های جهادی جهت گندزدایی از معابر و اماکن، اطلاع رسانی و در خواست از مردم جهت ماندن در خانه‌ها و عدم مسافرت و درخواست از موکب‌ها و فعالان جهت نقش آفرینی بیشتر از جمله کارهای این ستاد بوده است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه از همکاری تمام تشکل‌ها و آحاد جامعه استقبال کرده و از مردم می‌خواهد کمک کار پزشکان و پرستاران زحمتکش باشند گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند همراهی مردم است.

محمودی از مردم مؤمن و انقلابی ورامین خواست: با توجه به ارزشهای معنوی و برگزاری محافل خانگی دعا و توسل دفع این بیماری را از خداوند متعال درخواست کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.