محمد ستارپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های ورزشکاران در کاهش بیماری کرونا توجه به دستورات پیشگیری و توصیه بهداشت شخصی است.  

وی با اشاره به اینکه برای کاهش شیوع بیماری انتظارات را از خودمان افزایش دهیم گفت: ورزشکاران می توانند نقش بسزایی در کاهش بیماری داشته باشند و از عموم شهروندان می خواهم که تا اطلاع ثانوی تردد های غیر ضروری خود را درجامعه کنترل کنند.  

این قهرمان ملی پوش بوکس استان تهران در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ دوحه و گوانجو اظهار داشت: باید کمپین در خانه بمانیم را سرلوحه خود  قرار دهیم چراکه در صورت بی توجهی و غفلت به آن مرگ در کمین شهروندان است.   

به گفته رئیس فعلی هیات بوکس استان تهران در خانه ماندن زنجیره و گسترش شدید بیماری را در جامعه قطع خواهد کرد.  

ستارپور با بیان اینکه برای تقویت جسم می‌توان ورزش کردن در خانه را اولویت جدی قرار داد تاکید کرد: جسم ورزشکاران در مقابل هر گونه بیماری ایمن تر است که باید این رویکرد را در خانه ها تقویت کرد.  

قهرمان ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ بوکس آسیا به تمرین هتلی ورزشکاران در زمان بازی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به آمادگی بیشتر ورزشکاران در بازی‌ها بین المللی نرمش های ابتدایی در محیط یک متر مربع بیشتر توصیه می شد که باید این رویکرد در این برهه زمانی در خانه ها نهادینه شود.  

رئیس هیات بوکس استان تهران توصیه کرد که با توجه به استرس های موجود در جامعه، ورزش تنها رویکرد برای خالی کردن ذهن شهروندان است.   

ستارپور با بیان اینکه تنها ۲ پیشکسوت و مربی استان به بیماری کرونا مبتلا هستند ادامه داد: خوشبختانه ورزشکاران ملی پوش تهرانی در سلامت کامل به سر می برند.  

هم اکنون ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی با #مهار بیماری کرونا در فضای مجازی به دنبال کاهش بیماری و سلامت جامعه هستند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.