کودکان دیلمی با کشیدن نقاشی و تهیه دست نوشته در خانه و انتشار آن در فضای مجازی به پویش در "خانه می‌مانیم و کرونا را شکست می‌دهیم" پیوستند.

آنان با کشیدن پیام‌های بهداشتی بصورت نقاشی و  تهیه دست نوشته‌هایی  با مضمون "برای شکست کرونا در خانه می‌مانیم"، "ماندن در خانه کاهش بار بیماری" ، "با رعایت بهداشت، کرونا را شکست می‌دهیم"، "شروع کرونا به شدت جدی است در خانه بمانیم" و " قوی باش ایران " آمادگی همه جانبه خود را در کنار جهادگران عرصه سلامت برای پیشگیری و ریشه کن کردن کرونا  اعلام داشتند.

 کرونا را با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی شکست خواهیم داد پیام اصلی کودکان دیلمی در این پویش است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: این اداره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در کنار جهادگران عرصه سلامت با تشویق کودکان و نوجوانان به کشیدن نقاشی و تهیه دست نوشته های زیبا با موضوع پویش پیشگیرانه ویروس کرونا گامی مهم و تاثیر گذار در  رعایت نکات بهداشتی، دور کردن استرس و ایجاد انگیزه و شورو نشاط در خانواده و جامعه برداشته است.

زهره محنایی افزود: در این برهه تلفیق هنر و رسانه می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی مخاطبان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه داشته باشد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه پیشگیری از ویروس کرونا به یک عزم همگانی در جامعه نیاز  دارد، تولید کارهای هنری در این زمینه نقش اساسی در امید آفرینی و آگاهی بخشی به جامعه دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم بیان کرد:  هنرمندان می‌توانند آثار هنری تاثیرگذاری را در این زمینه خلق کنند تا مردم بیشتر به سلامتی خود اهمیت دهند.

وی گفت:  همه ما در مقابل آگاهی بخشی در خصوص این بیماری مسئول هستیم و باید تمام توان خود را در تحقق این امر به کار ببریم.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.