مهدی چمران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به چالش سهم من در بحران کرونا اظهار داشت: ویروس کرونا باعث تعطیلی و کسادی بازار کسب و کار شده است از این رو شهروندان به جای خرید نوروز به همنوعان خویش کمک کنند.

وی افزود: هر خانواده ای می تواند مایحتاج و ضروریات زندگی افرادی را که در اطرافشان دارای وضعیت خوبی نیستند و در شرایط مناسب اقتصادی قرار ندارند را متقبل شود و به سهم خود به آنها کمک برساند.

رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، ادامه داد: در روایات و احادیث نیز در خصوص کمک به همنوعان و نیازمندان تاکید فراوان شده است از این رو باید به این مساله توجه کنیم و در زندگی خویش مد نظر قرار دهیم.

چمران با بیان اینکه تعدادی از مردم در این شرایط نیاز به یاری دارند بیان داشت: اگر هر خانواده یک خانواده دیگر را در کنار خود قرار دهد و به آن یاری برساند شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مشارکت سایر مردم را برای این امر جلب کنیم و دولت را در کنترل و مدیریت شیوع کرونا یاری دهیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.