به گزارش روز یکشنبه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، «سید سعید راد» با بیان اینکه هر سال مبالغی بابت آذین بندی میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه بهار و به مناسبت عید نوروز هزینه می‌شد، گفت: به مدیران میادین میوه و تره بار ابلاغ کرده‌ایم که به خاطر وضعیت موجود، به جای تزیین میادین و بازارها، هزینه آن را صرف تهیه ماسک و دستکش برای کارگران غرفه‌ها و کارکنان و نیز تامین مواد ضد عفونی‌کننده برای شست و شو و ضد عفونی کردن این مراکز کنند.

وی با تاکید بر اینکه نظارت‌های بهداشتی در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تشدید شده است، افزود: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، شیوه‌نامه‌ای تهیه و ابلاغ کرده‌ایم که به موجب این شیوه‌نامه و چک‌لیست پیوست آن، تمامی میادین و بازارها هر روز مورد نظارت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه آموزش رعایت نکات بهداشتی به کارگران غرفه‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم، اظهار کرد: جداسازی جایگاه صندوقداران و تفکیک بخش‌های عرضه آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره بار از دیگر اقداماتی است که به منظور حفظ بهداشت و تامین سلامت شهروندان اجرا کرده‌ایم، هر چند موفقیت این اقدامات در گرو همراهی و همکاری شهروندان است.

وی با بیان اینکه روز گذشته شاهد استقبال دور از انتظار و مراجعه کم‌سابقه شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار بودیم و همکاران ما در این مراکز با تمام توان برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان اقدام کردند، تصریح کرد: از امروز، ساعت کار میادین و بازارها را افزایش داده‌ایم و این مراکز از امروز تا روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب یک‌سره مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود.

آغاز فروش سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار

راد همچنین از فروش سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار تهران به قیمت ۵۵۰۰ تومان خبر داد.

به گفته وی، در قالب فروش نوروزی، پرتقال تامسون شمال، سیب زرد و سیب قرمز دماوند در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یادآور شد: در حال حاضر فروش میوه‌های تنظیم بازار در ۱۸ میدان میوه و تره بار آغاز شده که ظرف روزهای آینده به ۸۰ میدان و بازار میوه و تره بار افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.