به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده صبح یکشنبه در رزمایش بزرگ جهادگران و مدافعان سلامت جهت توزیع اقلام و بسته‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت پاسداران و کمک به مردم در جلوگیری از شیوع کرونا آغاز شده است.

وی در خصوص دیگر خدمات گفت: در عرصه‌های مختلف تولید، توزیع، اطلاع رسانی و آموزش مردم در غالب کارهای جهاد سلامت و خودروهای گشت سلامت با تجهیزات و امکاناتی که طی این مدت داشته ایم و پس از فرمان مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای مسلح قرار بر این شد که طی یک رزمایش سراسری در استان تهران، این حرکت‌ها را با برنامه ریزی دقیق‌تر و با حجم بالاتر و به‌طور گسترده‌تر انجام بدهیم.

حسن زاده افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش جهادگران و مدافعان سلامت در سطح استان تهران هستیم که گروه‌های جهادی به صورت محله محور درب خانه‌ها حاضر می‌شوند و کارهای اطلاع‌رسانی توجیهی و آموزشی را انجام می‌دهند و توصیه‌های لازم را به مردم القا می‌کنند در کنار اینها ضدعفونی محل‌ها را نیز شروع کرده اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از ۲۵ هزار بسته بهداشتی و بسته معیشتی در آستانه سال جدید خبر داد و عنوان داشت: برای ۲۵ هزار خانواده کمتر برخوردار محله‌های محروم شهرستان‌های استان تهران این بسته‌ها را توزیع می‌کنیم ضمن این که به همه خانواده‌های عزیز و همه ملت ایران توصیه می‌کنیم که در کنار جانفشانی ها و ایثارگری‌های که پزشکان ما و کاردرمانی ما در سراسر کشور انجام می‌دهند مردم عزیز نیز کمک کنند.

وی بیان داشت: از مردم می‌خواهیم رعایت تمام توصیه‌های بهداشتی و تردد غیر ضروری و غیرضروری را بکنند و از سامانه‌هایی که اعلام شده اطلاعات خود را در اختیار پایگاه سلامت بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.