به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در جریان دیدار جمعی از پاسداران، معلمان و مربیان بسیجی در دفتر امام جمعه دزفول افزود: ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان برگرفته از مکتب عاشورا است.
وی با اشاره به شکست های دشمنان مقابل ایران اظهار داشت: نیروهای مسلح و ارتش ما بعد از انقلاب اسلامی هنوز ساماندهی نشده بودند ولی ملت ایران توانست با کمترین سلاح و با وجود تحریم در مقابل تمام دنیا بایستد.
امام جمعه دزفول رمز موفقیت ملت ایران در خنثی کردن توطئه های دشمنان را ایمان و اعتقاد آنها دانست و افزود: دشمن اقدامات فراوانی برای ناامیدی و گرفتن ایمان مردم انجام داد ولی هرچه بیشتر فشار آورد ملت مصمم تر شدند.
وی با بیان اینکه دشمن تمام قد علیه ملت ایران وارد عمل شده است، گفت: عربستان ملعون اخیرا 37 نفر از شیعیان بیگناه را گردن زده و در یمن نیز تعداد زیادی کودک را به شهادت رسانده است.
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی افزود: آمریکا عربستان را مانند گاوی شیرده می دوشد و وقتی شیرش تمام شد آن را کنار می گذارد.
وی تقویت روحیه جامعه را از خصوصیات مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: رهبری همواره انگشت روی نقاط قوت جامعه می گذارد و با این نقاط قوت، کشور را رهبری می کند.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ارسال نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی افزود: این اقدام علاوه بر بی اثر کردن جنگ نرم، دشمن را وادار به انفعال کرد.
وی یکی از اهداف دشمن را تغییر ماهیت نظام ایران دانست و گفت: اگر در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم، جلوتر می آید لذا برای پیروزی باید مقاومت کرده و اهداف خود را با قدرت دنبال کنیم.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این دیدار با گرامیداشت روز معلم گفت: استاد مطهری با مقالات و سخنرانی های خود نظام فکری جامعه را تدوین و ترسیم کرد.
سرگرد پاسدار غلامحسین پرهیزگار با تاکید بر لزوم مطالعه کتب استاد مطهری افزود: برنامه های مختلفی برای گرامیداشت شهید مطهری و هفته معلم از جمله یادواره شهدای فرهنگی سردشت در شهرستان دزفول برگزار می شود.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.