سردار حسن حسن زاده روز یکشنبه در حاشیه رزمایش بزرگ جهادگران و مدافع سلامت سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران همزمان با توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۵ هزار بسته معیشتی و ۲۵ هزار بسته بهداشتی و سلامت همزمان برای ۲۵ هزار خانواده در ۱۴ شهرستان استان تهران غیر از تهران بزرگ توزیع می شود.
وی افزود: کمک رسانی به مردم در عرصه های تولید، توزیع، اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی رسانی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب گروه های جهاد سلامت، خودروهای گشت سلامت و با تجهیزات و امکاناتی که در این چند وقت داشتیم شروع شده است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: پس از فرمان مقام معظم رهبری خطاب به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، قرار بر این شد تا در قالب یک رزمایش سراسری در استان تهران این حرکت با برنامه ریزی دقیق و حجم بالاتر به طور گسترده انجام شود.
وی با بیان اینکه امروز شاهد رزمایش جهادگران و مدافعان سلامت در سطح استان تهران هستیم، گفت: امروز گروه های جهادگر سلامت، افزایش می یابد و به طور محله محور به در خانه ها رفته و کارهای اطلاع رسانی و توجیهی و آموزشی را انجام می دهند.
سردار حسن زاده ادامه داد: ضد عفونی کردن محلات،  تب سنجی و توجیهات لازم از جمله اقداماتی است که انجام می شود.
وی ادامه داد: شناسایی خانواده هایی که نیاز به دریافت بسته های معیشتی و بهداشتی داشتند انجام شده است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطر نشان کرد: در کنار جانفشانی و ایثارگری های کادر درمانی و پزشکان و همچنین بسیجیان لازم است تا مردم در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضروری خود داری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
وی یادآور شد: مردم از طریق سامانه های اعلام شد در راستای پایش سلامت اطلاع رسانی کنند و در صورت نیاز گروه های جهاد سلامت که ترکیبی از بسیجیان و بهداشت و درمان هستند، خدمات رسانی انجام شود.
سردار حسن زاده گفت: امیدواریم پس از برگزاری این رزمایش و با همکاری مردم و رعایت توصیه های بهداشتی واز این مرحله عبور کنیم.
این مسئول با تداعی یاد و خاطره  شهدای خدمت رسانی کادر درمانی و پزشکان و پرستاران افزود: گروه های جهادی امروز هم مانند دوران دفاع مقدس با شور و اشتیاق به مردم خدمات رسانی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.