به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترمی که در اثر ویروس منحوس کرونا داغدار عزیزانشان شده اند گفت: امروز ملت ایران امتحان سختی را پشت سر می‌گذارد و قطعاً می‌توانند با همدلی و تعاون از این امتحان نیز سربلند بیرون بیاید.

محمودی ضمن تقدیر از گروه‌های جهادی که جهت ضدعفونی کردن معابر و اماکن به مبارزه با این ویروس پرداختند افزود: از همه علاقمندان به خدمت در این جهاد مقدس دعوت می‌شود به یاری دستگاه‌ها و مسئولان امر بشتابند.

وی بیان داشت: باید مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند سعی کنند از خانه‌ها به غیر از امور ضروری خارج نشوند، در اماکن رعایت بهداشت را جدی بگیرند و به هیچ وجه به شهرهای دیگر مسافرت نکنند و در عین حال به امور معنوی؛ توسل و توکل به خدا توجه داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان داشت: امروز روز ایثار است، باید مردم به هم کمک کنند، در اجاره‌ها، هزینه‌ها و سایر امور و مسئولان امر نیز باید اطلاع رسانی دقیق و سریع داشته باشند تا مردم گرفتار شایعات نباشند لذا این موضوع باید مورد توجه باشد که کنترل کرونا با همکاری مسئولین و مردم میسر می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اگر چه در عملکردها انتقادات جدی وجود دارد ولی امروز باید همه دست به دست یکدیگر جهت دفع این بلا تلاش کنند امید است خداوند به برکت دعای خوبان و نیکان خاصه عنایات حضرت ولی عصر (عج) ملت و کشور را از بلیات حفظ فرماید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.