به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ رضا صادقی پور با اشاره به اشراف پلیس برای مقابله هرچه بیشتر با احتکار و سودجویان در روزهای مقابله ملی با بیماری کرونا، گفت: ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک پس از دریافت مجوزهای لازم از مراجع قضایی، به محدوده فرحزاد اعزام شدند که مشخص شد، در این محل ۲ نفر به صورت غیربهداشتی مشغول تهیه و توزیع بسته های بهداشتی حاوی الکی طبی، مواد ضدعفونی کننده  و محلول های شوینده هستند.

وی ادامه داد: ۲ متهم دستگیر شدند و از انبار آنها سه هزار لیتر الکی طبی محلول ضدعفونی و شوینده غیربهداشتی کشف شد، همچنین پس از بررسی های بیشتر، دو انبار دیگر این افراد در جاده ساوه نیز شناسایی شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این دو سوله، دو تبعه افغانستانی مشغول بسته بندی اقلام بهداشتی بودند که وجود موش، سگ و کبوترهای فراوان در این محل، نشان از غیربهداشتی بودن این محلول ها و نوع بسته بندی های آنها بود.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک  ادامه داد: در مجموع ۲۰ هزار لیتر الکل طبی و مواد ضدعفونی کننده غیربهداشتی از این انبارها کشف شد و در این رابطه  سه نفر نیز دستگیر شدند.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، وانت های بسیاری به این انبارها مراجعه کردند که قصد انتقال این مواد غیربهداشتی به سایر نقاط شهر را داشتند که این افراد نیز دستگیر شدند؛ بنابراین تعداد دستگیری های این پرونده به هشت نفر رسید.

صادقی پور اظهار داشت: از نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برای بررسی های بیشتر  در این خصوص دعوت به عمل آمده است.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.