به گزارش روز پنجشنبه استانداری تهران، ثریا شارقی در این باره اظهار داشت: اقتصاد خلاق و به طور خاص صنایع فرهنگی در سالهای اخیر به عنوان یکی از پیشروان های توسعه پایدار در کشورهای در حال توسعه تلقی شده است و بر اساس آمارهای کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل بیشترین سهم در رشد اقتصادی کشورهای شرق آسیا متاثر از ارزش آفرینی در حوزه صنایع فرهنگی است.
 
وی ادامه داد: با اتکا به تجربه های بین المللی در این حوزه، در اولویت قرار گرفتن صنایع فرهنگی یکی از جدی ترین راهکارهای تقویت اقتصاد ملی و افزایش رشد اقتصادی کشور و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایدار در سطح کشور است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تاکید کرد: برای بهره گیری از این ظرفیت راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق و فرهنگی ویژه بانوان در شهر تهران در مساحت یکهزارو ٥٠٠ متر در فاز اول با همکاری پارک ملی علوم و فناوری های نرم، صنایع فرهنگی و مشارکت معاون علمی فناوری ریاست جمهوری پیگیری می شود.
 
شارقی  خاطرنشان کرد: این مرکز با اهدافی همچون شبکه سازی و برقراری ارتباط با سایر اعضای اکوسیستم و خارج اکوسیستم، شناسایی افراد، ایده ها، تیم های مستعد و تجاری‌سازی دستاوردهای بانوان فعال این عرصه دنبال می شود. مرکز نوآورانه صنایع خلاق و فرهنگی در تهران ایجاد می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: با توجه به استفاده از ظرفیت بانوان مرکز نوآورانه صنایع خلایق و فرهنگی ویژه شهر تهران ایجاد می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.