سعید ناجی دوشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده هرمزگان اظهار داشت: باید بتوان از ظرفیت بخش خصوصی، قانون بودجه و اعتبارهای متمرکز ملی در بر طرف سازی نیازهای مردم در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: طرح های حوزه اجتماعی و فرهنگی باید موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود که این امر برعهده دستگاه های متولی است.

ناجی بیان داشت: دستگاه های متولی حوزه های فرهنگی و اجتماعی باید در طرح های مجموعه خود علاوه بر در نظر گرفتن نیازهای مناطق مختلف استان، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را نیز فراهم سازند.

وی بر هماهنگی و همسازی دستگاه های اجتماعی و فرهنگی زیر مجموعه این کارگروه تاکید و گفت: باید تمامی دستگاه های متولی در ارائه طرح و برنامه متناسب با نیازهای مردم استان هماهنگ باشند و با ارائه طرح مشترک بتوانند  نیاز مناطق مختلف هرمزگان را برطرف سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در این کارگروه ارائه طرح و برنامه از سوی دستگاه های زیر مجموعه ضروری است اما باید دقت کرد این طرح و برنامه ها متناسب با نیاز مردم استان باشد.

ناجی تاکید کرد: هر دستگاه با توجه به حوزه اختیار و وظایف خود می تواند در جهت رفع مشکلات مردم و بسیاری از مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی در جامعه موثر واقع شود.

این مقام مسوول ابراز داشت:  رشد و بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه نیازمند ایده های خلاقانه و قابل اجرا از سوی کارشناسان و نخبگان است و باید دستگاه های متولی به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.