سیدمالک حسینی روز دوشنبه در حساب شخصی توییتر خود نوشت: تا این لحظه ۲۷ نفر در پی فراخوان سازمان برای کمک به همکارانم برای مقابله با کرونا در مددسراها و مراکز ارائه خدمات اجتماعی اعلام همکاری کردند.
در ادامه این پیام آمده؛ از دانشجوی سال آخر پزشکی تا دو نفر خدمتکار، وجدان‌های بیدار بسیارند هنوز.
 یادآور می شود سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌تر از افراد بی‌خانمان، آسیب‌پذیر و کارتن‌خوابی که در گرمخانه‌ها(مددسراها) اسکان داده شده‌اند، فراخوانی را منتشر کرده است.
این سازمان نیازمند افراد داوطلب اعم از پزشک، پرستار، مددکار و افرادی است که دوره‌های تخصصی مراقبت از افراد آسیب دیده را طی کرده‌اند.
شهروندان علاقه‌مند به همکاری در صورت تمایل به همکاری می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۳۴۹۸۳۹۶۰ و یا نشانی الکترونیکی Email:info.swsc@tehran.ir ارتباط برقرار کنند.
۲۱ گرمخانه با ظرفیت بیش از ۴هزار و ۲۰۰ نفر به صورت کف‌خواب در تهران فعالیت می‌کند که یکی از این مراکز به صوت اضطراری در صورت برودت هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ویروس کرونا که با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تاکنون بیش از ۸۰ هزار نفر را مبتلا و جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته است.
ویروس کرونا از چین به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده است، ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یکهزار و ۵۰۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۶ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.همچنین
۲۹۱ نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.