به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی صبح یکشنبه با ائمه جمعه شهرستان‌های ورامین و قرچک دیدار کرد.

آیت الله مرتضی محمودی، امام جمعه ورامین در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای حسین نوش آبادی ایشان را فردی با تجارب بسیار مفید در سطوح عالی ملی و بین المللی کشور برشمرد که می‌توانند از این ظرفیت برای حل مشکلات مردم بهره گیرند.

محمودی با اشاره به حضور مردم در دوم اسفند در پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: باید از مردم شهرستان و کشور که در انتخابات حضور پیدا کردند تشکر ویژه ای بکنیم چرا که امسال با شرایط خاصی مواجه بودیم و لذا انصافاً با در نظر گرفتن این شرایط که در آن هستیم مشارکتی خوبی را شاهد بودیم.

امام جمعه ورامین با بیان اینکه از کسانی هم که در این انتخابات شرکت نکردند تشکر می‌کنم و امیدوارم هر جا هستند، سربلند باشند، اظهار داشت: نمایندگان منتخب، نمایندگان همه مردم هستند، چه آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی که رأی ندادند.

وی با تشکر از همه گروه‌ها، احزاب و دست اندر کاران برگزاری انتخابات، گفت: تشکیل این فضا ناشی از دست به دست هم دادن تمام گروه‌ها بود تا زمینه برای مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه قرچک نیز در این دیدار گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد فردی متدین، انقلابی و ولایتمدار را به عنوان نماینده خود در خانه ملت برگزیدند که امیدواریم با روحیه جهادی وی مشکلات منطقه به صورت جدی پیگیری و حل شود.

اسماعیلی افزود: انتخابات تمام شد و لذا اگر دوستان می‌خواهند فارغ از نگاه ملی و بین المللی در استان مؤثر باشند، باید با وحدت و انسجام درصدد رفع مشکلات موجود باشند چراکه امروز وقت اصولگرایی و اصلاح طلبی تمام شده و وقت کار، انقلابی فکر کردن، انقلابی عمل کردن و جهادی حرکت کردن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.