سردار حسین رحیمی روز جمعه با حضور در مسجدالنبی نارمک و دادن رای در جمع خبرنگاران افزود:‌ از صبح در حال رصد حوزه ها به لحاظ امینیتی هستیم، براساس اطلاعات و گزارش هایی که دریافت کرده ایم حضور مردم بابصیرت ایران در انتخابات امسال قابل تحسین است.

وی اظهار داشت: حواس مردم همیشه هست که چه زمانی باید در صحنه های مختلف انقلاب حضور و مشارکت گسترده داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه با وجود همه تبلیغات از سوی دشمن، انتخابات پرشوری را داریم، افزود: به طور طبیعی با توجه به دشمنی ها با نظام و ایران، انتخابات این دوره از حساسیت خاصی برخوردار است که مردم باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

رحیمی گفت: مجلس به دلیل وظیفه قانون گذاری، تعیین راه نقشه یک کشور، ماموریت و مسوولیت نظارتی که بر عهده دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم هم باید نسبت به این جایگاه مهم مجلس واقف باشند. 

رئیس پلیس پایتخت افزود: با توجه به تبلیغات ضد نظامی که صورت گرفت حضور گسترده مردم به شدت می تواند تاثیرگذار باشد و مردم باید این موضوع دقت داشته باشد که تضمین آرامش و امنیت کشور  را از طریق انتخابات انجام می شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.
در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

1071

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.