بهمن خطیبی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای مجلس  اسفندماه، ۱۳۹ شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی برای جمع‌آوری آراء مردم در نظر گرفته شده که این تعداد، نسبت به دهمین دوره انتخابات مجلس، ۷ شبعه افزایش یافته است.
وی افزود: از مجموع تعداد شعب، ۱۱۴ شعبه ثابت در شهر قرچک، و ۲۵ شعبه شامل ۲۳ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار در مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.
این مسئول تصریح کرد: ۶ شعبه اخذ رأی ثابت شهرستان به بانوان اختصاص یافته است.
خطیبی با دعوت از مردم شهرستان قرچک برای حضور در انتخابات دوم اسفندماه اظهار کرد: بدون شک، حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و عزیز در انتخابات سبب استحکام پایه‌های نظام اسلامی ایران خواهد شد، مردم شریف ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که حضور در پای صندوق‌های رأی، همانند حضور رزمندگان در میدان‌های جنگ در تقویت اهداف انقلاب اسلامی اهمیت دارد.
وی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در گام دوم انقلاب، گام‌های مستحکم خود را با شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برداشته و با حضور گسترده خود، به دشمنان قسم خورده سیلی محکم خواهند زد.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک افزود: مردم شهرستان قرچک در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و با  حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی، دین خود را به شهدا و امام شهدا ادا خواهند کرد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.