مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در آیین تحویل صندوق های رای در سرسرای غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قصرشیرین با قدردانی از همه عوامل برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات این دوره از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمنان نظام به دنبال این هستند که ما انتخابات را برگزار نکنیم از این رو حضور پرشور و بانشاط در این عرصه به طور یقین باعث یاس دشمن می شود.
رییس حوزه انتخابیه قصرشیرین با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا انتخاباتی سالم و بانشاط برگزار کنیم.
او ادامه داد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است و ما نیز باید از آرای مردم به عنوان حق الناس دفاع کنیم که حقی از کسی ضایع نشود چون مردم به ما اعتماد کرده اند و امید است با عملکرد خوب انتخاباتی سالم داشته باشیم.

                       
رییس هیات نظارت بر انتخابات قصرشیرین نیز گفت: امید است با وفاق و همدلی در عرصه انتخابات شرکت کنیم زیرا انتخابات این دوره که پس از گام دوم انقلاب برگزار می شود، اهمیت زیادی دارد.
کامران بدری اضافه کرد: ملاک ما در انتخابات قانون است و اجازه نمی دهیم هیچ کسی این رویداد مهم را مخدوش کند.
او اظهار داشت: اطمینان می دهیم رای هیچ کسی جابه جا نخواهد شد و تمامی تخلفات انتخاباتی رصد و رسیدگی می شود.
۱۳۱ هزار تن در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، واجد شرایط رای برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.
شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.